SUPORT A L' ÀREA DE SERVEIS COMUNS, EN GESTIÓ ADMINISTRATIVA, REDACCIÓ DE PROJECTES I COMUNICACIÓ INTERNA - GJ

Associació Alba

03/08/2021




BREU DESCRIPCIÓ DE L’ENTITAT:
L'Associació Alba és una organització de gestió ètica i solidària i que té com a missió acompanyar a les persones en la realització dels seus desitjos i il·lusions oferint recursos i serveis de qualitat i promovent un territori inclusiu i compromès. www.aalba.cat
Els nostres valors son: Compromís social amb les persones i el territori, emprenedoria i innovació i responsabilitat.
Som un equip de 300 professionals que apostem pel treball d'equips autogestionats on es fomenta el repartiment de responsabilitat i la presa de decisions afavorint el creixement personal i professional dins l’entitat

DATA: 22/06/2021

ÀREA : SERVEIS COMUNS

L'Àrea de serveis comuns és la que s'encarrega de donar suport en temes de recursos, jurídics, econòmics i comunicatius als diferents serveis de l'entitat. La persona que coordina aquesta àrea necessita una persona de reforç que pugui donar-li suport en la coordinació dels diferents projectes que s'estan impulsant a nivell d'entitat, també des d'un punt de vista de redacció i comunicació interna d'aquests projectes, així com la difusió d'informacions a nivell de professionals i famílies. 

Concretament es busca una persona que pugui assumir tasques relacionades amb:

- Redacció de convenis, manuals de gestió i informació interna. 
- Tractament i redacció de documents de procediment i seguiment d’accions ISO a partir de la supervisió i acompanyament del gestor/a del servei.
- Suport en la redacció i seguiment de subvencions i altres tasques administratives.
- Suport en l'actualització del programa de gestió de persones + integra en relació a l’estat de subvencions i justificacions.

- Suport a l'equip de Responsabilitat Social Organitzativa i comissió Ètica fent tasques de redacció i comunicació en relació a la implació i coneixement del codi ètic i de bon govern de l'entitat. 
-Suport a l'àrea de persones i famílies en l'elaboració de documents informatius i canals de comunicació per a les famílies. 
- Suport al Departament de Comunicació de l'entitat en l'elaboració i disseny de documents, actualització de la web de l'entitat i campanyes internes de l'entitat. 

Es busca una persona amb un perfil de l’àmbit empresarial i/o de  comunicació: ADE, formacions de l'àmbit de la comunicació i el periodisme i altres formacions relacionades amb la gestió econòmica o Grau en Dret.

REQUISITS:

- Titulació universitaria o CFGS finalitzat, i que no hagin transcorregut més de cinc anys, des de la finalització dels estudis
- Certificat de Garantia Juvenil
- Alta motivació i flexibilitat
- Persona polivalent i dinàmica
- Capacitat de treball en equip
- Disponibilitat horaria


DATA D’INCORPORACIÓ: Setembre 2021
Jornada:
Altres
X Completa
Mitja

Horari Flexible 40 hores setmanals

Salari anual: 1290€/mes

Contracte: Temporal 6 mesos

  Envia'ns el teu currículum (indicar a observacions el nom de l'oferta)

Per qualsevol aclariment us podeu posar en contacte amb nosaltres per telèfon al número 973 31 22 21