SUPORT ADMINISTRACIÓ-GJ

Associació Alba

30/08/2021




BREU DESCRIPCIÓ DE L’ENTITAT:
L'Associació Alba és una organització de gestió ètica i solidària i que té com a missió acompanyar a les persones en la realització dels seus desitjos i il·lusions oferint recursos i serveis de qualitat i promovent un territori inclusiu i compromès. www.aalba.cat
Els nostres valors son: Compromís social amb les persones i el territori, emprenedoria i innovació i responsabilitat.
Som un equip de 300 professionals que apostem pel treball d'equips autogestionats on es fomenta el repartiment de responsabilitat i la presa de decisions afavorint el creixement personal i professional dins l’entitat

DATA: 22/06/2021

AREA :SERVEIS COMUNS

Aquesta àrea necessita un perfil per fer suport a la gestió econòmica i financera dels diferents serveis i projectes de l’entitat. Suport administratiu dins l’àrea de serveis comuns. Perfil de l’àmbit empresarial: cicle formatiu superior d’Administració, ADE i altres formacions relacionades amb la gestió econòmica.

Les tasques a desenvolupar seran:


- Tasques administratives
- Arxiu
- Registre
- Suport en el seguiment de costos
- Tasques de tresoreria: pagaments i cobraments
- Comptabilitat analítica


REQUISITS:

- Titulació universitaria o CFGS finalitzat, i que no hagin transcorregut més de cinc anys, des de la finalització dels estudis
- Certificat de Garantia Juvenil
- Alta motivació i flexibilitat
- Persona polivalent i dinàmica
- Capacitat de treball en equip
- Disponibilitat horaria




DATA D’INCORPORACIÓ: Setembre 2021
Jornada:
Altres
X Completa
Mitja

Horari Flexible 40 hores setmanals

Salari anual: 1290€/mes

Contracte: Temporal 6 mesos

Envia'ns el teu currículum (indicar a observacions el nom de l'oferta)

Per qualsevol aclariment us podeu posar en contacte amb nosaltres per telèfon al número 973 31 22 21