SECRETÀRI/ÀRIA TÈCNIC/A

MINYONS ESCOLTES I GUIES DE CATALUNYA (MEG)

29/01/2024

DATA: 4 de Febrer de 2024

PERFIL: Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG) convoca un procés de selecció per a cobrir la vacant de secretari/ària tècnic/a a la Demarcació Nord-Occidental.

Integrada a l'Oficina de Demarcació, que assumirà les següents funcions: 

✔ Seguiment i atesa dels equips de voluntaris i agrupaments de la demarcació.

✔ Coordinació amb l'equip de persones voluntàries de la Demarcació.
✔ Realització de tasques de secretaria en coordinació amb l'Oficina de Serveis Generals: certificats  i afiliacions, entre d'altres.
✔ Seguiment comptable i suport als agrupaments en la gestió comptable (comptacau).
✔ Gestió tècnica de les formacions de l'Escola de Formació de MEG que depenen de la Demarcació.
✔ Seguiment i sol.licitud de convocatòries de subvencions.
✔ Comunicació en línia.
✔ Gestió de l'arxiu.
✔ Gestió campanya de campaments d'estiu (correcció dossiers de campaments, afiliacions,...)

REQUERIMENTS:

✔ Capacitat de lideratge i resolució.

✔ Capacitat d'iniciativa, organització i autonomia personal.
✔ Capacitat de treball en equip i d'adaptació als ritmes flexibles dels equips voluntaris.
✔ Capacitat d'interlocució amb administracions, agents socials i educatius.
✔ Informàtica a escala d'usuari: processadors de textos, fulls de càlculs, presentació de diapositives, correu electrònic, gestió de bases de daes, G suite...
✔ Coneixements compatbles i de gestió.
✔ Domini del català (nivell C) i castellà, parlat i escrit.
✔ Certifcat negatiu de DElictes de Naturalesa Sexual (obligatori).
✔ Carnet de conduir B i disponibilitat de cotxe propi.

ES VALORARÀ: 

✔ Persona coneixedora de l'àmbit educatiu de MEG i motivada a contribuir en les finalitats de l'associació.

PERFIL ORIENTATIU

✔ Coneixements en l'àmbit administratiu, de gestió o assimilat.
✔ Vinculació a l'escoltisme i guiatge de manera activa o haver-hi estat.
✔ Compromís de continuÏtat en el lloc.
✔ Flexibilitat.

CONDICIONS LABORALS

✔ Categoria laboral: oficial adiministratiu.

✔ Contracte laboral a càrrec de MEG
✔ Període de prova d'1 mes des de l'inici del contracte.
✔ Contracte indefinit.
✔ Retribució segons escala salarial de MEG (17.500€ - 20.000€)
✔ Jornada laboral de 30 hores setmanals distribuïdes de dilluns a divendres.
✔ Flexibilitat horària i possibilitat de fer 2 dies de teletreball.
✔ Lloc de treball: Oficina de la Demarcació de Nord-Occidental Carrer Segle XX, 2 4rt pis 25300 Tàrrega.
✔ Incorporació 16 de feberer de 2024.


Data Límit per enviar CV: 4 de febrer 2024
Envieu el CV a: En cas d'interès envia la teva candidatura a [email protected] amb una carta de presentació i el teu currículum indicant a l'assumpte "PS24 ST NORDOCC" i omple el següent formulari 



Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin tots els passos (CV, carta de presentació i formulari).


*El procés de selecció es desenvoluparà en dues fases: la primera, de valoració de currículums; la segona, d'entrevista personal i valoració de l'experiència i aptituds. En cas de superar la primera fase, es convocarà les persones preseleccionades per ealitzar l'entrevista presencial en els dies següents.