PERFIL COMUNICACIO

Tàrrega

18/11/2021


BREU DESCRIPCIÓ DE L’ENTITAT:

L'Associació Alba és una organització de gestió ètica i solidaria i que té com a missió acompanyar a les persones en la realització dels seus desitjos i il·lusions oferint recursos i serveis de qualitat i promovent un territori inclusiu i compromès. www. aalba.cat
Els nostres valors son: Compromís social amb les persones i el territori, emprenedoria i innovació i responsabilitat.
Som un equip de 300 professional que apostem pel treball d' equips autogestionats on es fomenta el repartiment de responsabilitat i la presa de decisions afavorint el creixement personal i professional dins l’entitat

Ø DATA: 17 de novembre de 2021

Ø SERVEI: Servei de comunicació de l’Associació Alba – Grup Alba

Ø TASQUES A DESENVOLUPAR:

L’Associació Alba busca el perfil d’una persona formada en comunicació per donar suport a la responsable
de comunicació de l’entitat i formar un equip que doni resposta a les necessitats de les àrees i els serveis
del Grup Alba a nivell de comunicació interna i externa. Les tasques a desenvolupar són:

- Tasques enfocades a la comunicació corporativa i màrqueting digital per tal de donar un impuls a
les activitats empresarials de l’entitat.
- Elaborar una estratègia digital d’algunes de les activitats de l’entitat que estan creixent i que necessiten
més presència digital.
- Realitzar campanyes de google ads o publicitat a través de les xarxes socials.
- Donar suport a la creació de campanyes de promoció de productes i serveis de l’entitat, així com
campanyes de fidelització i de captació de fons.
- Dissenyar i crear material gràfic online per web, banners, xarxes... i ofline (catalegs, documents,
flyers, rollup...) per donar resposta a les necessitats internes dels serveis.
- Donar suport en les tasques de community manager de diferents perfils de l’entitat, tant pel que fa a
l’elaboració del seu contingut com en el disseny gràfic dels posts.
- Gravació i edició de vídeos curts per a les campanyes que s’impulsin i per a les xarxes socials.
- Maquetació de documents interns a partir d’icones i altres elements de disseny per facilitar la lectura
fàcil i accessible a totes les persones de l’entitat.

Ø PERFIL PROFESSIONAL:

- Llicenciatura o grau superior en estudis relacionats amb la comunicació audiovisual, publicitat o
periodisme, i/o amb una formació i coneixements específics en màrqueting digital i gestió de xarxes
socials.
- Coneixement i experiència en diferents eines aplicades al màrqueting digital, publicitat online i
mètriques (google analytics, facebook business).
- Domini de les xarxes socials per a realitzar tasques de community manager de l’entitat: instagram,
facebook, twitter, youtube, linkedin, etc.
- Coneixements en gestió de pàgines web.
- Domini i experiència en programes de disseny del paquet Adobe (especialment photoshop i ilustrator)
- Domini i experiència utilitzant eines d’edició de vídeo com Premiere o Final cut.
- Es valorarà el coneixement d’eines de correu massiu com mailchimp.
- Imprescindible nivell català oral i escrit ( mínim Nivell C)
- Es valorarà tenir carnet de conduir.

Ø PERFIL DE LA PERSONA I HABILITATS SOCIALS I COMUNICATIVES:

- Persona polivalent i creativa, amb capacitat d’adaptació i treball en equip.
- Persona amb capacitat de proposar, oferir alternatives i prendre decisions.
- Capacitat de lideratge, però amb habilitats per treballar en equip.
- Es valorarà la seva implicació/participació en altres entitats socials o associatives de qualsevol àmbit. Ser
coneixedor/a i compartir els valors que hi ha al darrere de l’associacionisme i concretament en l’economia
social i solidària.
- Imprescindible ser una persona amb ganes d’implicar-se en la feina, en l’entitat i contribuir al benestar de
les persones.

Ø DES DEL GRUP ALBA OFERIM:

- Flexibilitat horària i possibilitats de fer teletreball en aquelles tasques que ho permetin per tal de
fomentar la conciliació familiar.
- Promovem l’autonomia de gestió en les tasques de treball, la participació i la presa de decisions.
- Incorporació en un equip de treball amb bon ambient laboral on és possible desenvolupar les inquietuds
professionals i personals de cadascú i aplicar-les a la feina sempre que sigui possible.

Ø DATA D’INCORPORACIÓ: desembre 2021
Ø DURACIÓ DE CONTRACTE: contracte de 6 mesos amb possibilitat de contracte indefinit.
Ø JORNADA: jornada completa - 1704 hores anuals segons conveni laboral
Ø HORARI: de 9h a 18h amb possibilitat de flexibilitzar.
Ø UBICACIÓ DEL LLOC DE TREBALL: Tàrrega (Lleida)
Ø SALARI ANUAL: Entre 18.000€ i 20.000€ /any

 

Envia'ns el teu currículum (indica a observacions el nom de l'oferta)
Per qualsevol aclariment us podeu posar en contacte amb nosaltres: per correu electrònic a comunicacio@aalba.cat o per telèfon al número 973 31 22 21. Es rebran CV fins el dia 1 de desembre de 2021