GESTIÓ I COORDINACIÓ DEL DEPARTAMENT DE LOTS DEL GRUP ALBA

Tàrrega

01/06/2020


TASQUES A DESENVOLUPAR:

- Gestió i coordinació de l’equip de treball del departament de lots.
- Tasques de recerca de nous clients i manteniment dels actuals.
- Negociació amb proveïdors.
- Control i gestió d’estocs.
- Elaboració de pressupostos.
- Coordinació de la logística dels lots.
- Gestió del pressupost del departament.
- Definir estratègia per campanya i per la resta del any.
- Tasques de comunicació i difusió ( per les tasques de comunicació es comptarà amb el suport del servei de comunicació de l’entitat)

FORMACIÓ I EXPERIÈNCIA RECOMANABLE:

Llicenciatura o Grau en l’àmbit empresarial

PERFIL PROFESSIONAL:
Persona responsable amb capacitat d’organització i gestió de clients.
Bon nivell d’expressió escrita en català i castellà
Carnet de conduir
Coneixements alts d’ofimàtica ( bon domini del Excel)
Imprescindible tenir bones habilitats de comunicació i comercials
Flexibilitat horària sobretot durant els mesos d’octubre a Desembre
Polivalent
Implicació i treball en equip
Es valorarà l’experiència en les tasques proposades.

DATA D’INCORPORACIÓ: Juny 2020

Jornada:

Altres
X Completa
Mitja

Horari Flexible 40 hores setmanals

Salari anual: Segons conveni (grup 5)

Contracte: Fixe amb període de prova de 6 mesos

Podeu fer arribar el Currículums a través de la pàgina web d’ENFOC: www.enfoc.cat indicant a observacions el nom de l’oferta.

Fins el 01/05/2020
 
 
 
 
Envia'ns el teu currículum (indica a observacions el nom de l'oferta)

Per qualsevol dubte o aclariment contacta amb nosaltres: 973 312 221 (demanar pel Rosal)